Nie pomogły operacja plastyczne ani nowy, młody kochanek. Madonnie coraz gorzej wychodzą próby zatrzymania upływającego czasu. Właśnie przegrała z młodością i świeżością. Po roku współpracy przestała być twarzą Louisa Vuittona. Dom mody, kierowany przez Marca Jacobsa postanowił zrezygnować z super lukratywnego kontraktu z królową pop, opiewającego na zawrotną sumę 6,5 milliona funtów (czyli jakieś 30 milionów złotych!)
Nie trudno się domyślić, że reklamy z jej udziałem, mocno podrasowane photoshopem okazały się klapą. Zdjęcia Madge dla LV od początku wzbudzały kontrowersje. Nie były ani ładne, ani zachęcające. 51-latkę zastąpi o połowę młodsza, 25-letnia Lara Stone. Swoją decyzję Jacobs, nie tak dawno będący pod wielkim urokiem Madonny, wytłumaczył w dość jasny sposób:
Chcemy, aby do naszych reklam pozowała nowoczesna ikona seksu i piękna. Tą osobą jest Lara Stone.
To rozsądny krok ze strony LV. A Marc Jacobs w dobie kryzysu, uszczuplającego dochody luksusowych marek, powinien uważniej dobierać twarze do swoich modeli. Nam wciąż po nocach się śni wychodząca z wielkiej torby na zakupy Victoria Beckham.