Wraz z wyjątkowo szumną kampanią bielizny Emporio Armani, w której pojawił się David Beckham, spadła sprzedaż majtek innych marek. W takiej sytuacji dom mody Calvina Kleina, producent legendarnych bokserek, postanowił zatrudnić jedno z najgorętszych nazwisk w show biznesie. W wiosennej kampanii słynnej bielizny pojawi się gwiazda Zmierzchu, Kellan Lutz.
W serii filmowej 24-latek wciela się w rolę brata Edwarda, Emmeta Cullena. Aktor dzięki swojej muskulaturze od razu zdobył rzesze fanek. Teraz mięśniami będzie mógł się pochwalić na billboardach. Szefowie firmy nie zamierzają oszczędzać na kampanii. Chcą, by była tak głośna, jak ta z początków lat 90, w której pojawił się Mark Wahlberg.
Będzie ich nowym towarem - twierdzi informator telewizji Fox News. Kellan podpisał umowę i już za kilka miesięcy będzie go można zobaczyć na billboardach i w magazynach. Właściciele marki chcą, aby by nowe reklamówki przypominały te z początku lat 90. Chcą odtworzyć styl tamtych zdjęć.
Może to i dobrze, że wybrali Lutza zamiast Pattinsona. Kellan to mniej znany gwiazdor, ale przynamniej graficy komputerowi i charakteryzatorzy będą mieli mniej pracy z jego klatą.