Louis Vuitton postanowił nie przedłużać kontraktu z Madonną na promowanie kolekcji swoich torebek. Nie trzeba było długo czekać, by znaleźli się kolejni zainteresowani współpracą. Gwiazda nie mogła nie przyjąć propozycji dwójki swoich przyjaciół, Domenico Dolce i Steffano Gabbany.
W nowym numerze włoskiego Vanity Fair ukazała się zapowiedź kampanii promocyjnej na sezon wiosna/lato 2010. Tym razem zamiast wyretuszowanych do granic możliwość zdjęć, jakie mogliśmy oglądać w sesji Louis Vuitton, postawiono na naturalne, niemal surowe fotografie. Gwiazda wystylizowana jest na włoską "kurę domową", zmagającą się z codziennymi obowiązkami.
Madonna była idealnym wyborem - powiedział dziennikarzom Stefano Gabbana. Bardzo spodobała jej się kolekcja. Dodatkowo ma ogromną wiedzę na temat włoskiego kina. Podczas sesji naprawdę myła naczynia. Jest bardzo praktyczną kobietą. Pozwoliła sobie nawet na jedzenie spaghetti.
"Naprawdę myła naczynia", "pozwoliła sobie na jedzenie spagetti"... Niezwykłe poświęcenie.