Nie ulega wątpliwości, że Borys Szyc jest obecnie uznawany za jednego z najlepszych młodych polskich aktorów. To oczywiście przekłada się na jego wartość reklamową. Jak wyceniają specjaliści z branży, wynosi ona ponad pół miliona złotych. Dokładnie 534 tysiące.
Niestety, w czasach kryzysu stawki bardzo zmalały.
Firmy szukają oszczędności. Ma to spory wpływ na aktualne ceny podawane przez gwiazdy. W niektórych przypadkach elastyczność co do wysokości gaży to różnica rzędu nawet 50-60 procent w dół - mówi Super Expressowi Anna Adamiak z agencji Oxy Group PR & Events.
Ale Szyc nie jest zainteresowany takimi stawkami. Szczególnie, że jeszcze do niedawna reklamodawcy wstydziliby się mu tyle zaproponować.
Niegdyś Borys za występy w jednorazowych reklamach, eventach dostawał 60 tysięcy złotych, teraz oferują mu 25, maksymalnie 30 tysięcy - twierdzi znajomy aktora. Jednak za takie pieniądze Borysowi nie opłaca się wstawać z łóżka.
Podczas gdy Szyc leży w łóżku, na jego miejsce wskakują mniej wybredne gwiazdy. Kampania reklamowa odbyć się musi, jak nie z tym aktorem to z innym.
Klientowi proponowana jest inna gwiazda, która zmieści się w budżecie - wyjaśnia Adamiak.