Marketingowcy zajmujący się promocją lodów Koral nie mieli zbyt dużego pola do popisu w tym roku. Dwa lata temu produkty spożywcze reklamowała Doda. Spot telewizyjny wzbudził liczne kontrowersje, gdyż bardziej przypominał reklamówkę "gorącej linii" niż słodyczy.
Tym razem postawiono na osobę znacznie mniej kontrowersyjną. Do kampanii reklamowej zatrudniono Nataszę Urbańską. Twórcy spotu inspirowali się filmem Material Girl z Marilyn Monroe oraz teledyskiem Madonny o tym samym tytule. Całość utrzymana jest w stylu kabaretowym, w którym Urbańska czuje się chyba najlepiej.
Nie ma co oczekiwać, że reklamówka wywoła takie poruszenie, jak dwa lata temu. Tysiące Waszych komentarzy pod artykułem o Dodzie mówi samo za siebie. Zobacz: Doda robi loda (ODWAŻNE!)
Zobacz nową reklamę: http://w96.wrzuta.pl/film/3A2HH6MAIJn/