Hotel 52 był reklamowany jako "polski Hotel Babylon" i miał być wielkim hitem polsatowskiej ramówki. Po zakończeniu emisji pierwszego sezonu serialu wiadomo już, że zamierzenia te po części się spełniły, a fani mogą liczyć na kolejne odcinki, które wyemitowane zostaną jesienią.
Średnia widownia Hotelu 52 wyniosła nieco ponad 3 miliony - oznacza to, że w czwartkowe wieczory Polsat wybierała co czwarta osoba zasiadająca przed telewizorem. Co więcej, to wynik o prawie 700 tysięcy osób lepszy, niż przed rokiem w tym samym paśmie. Lepszą oglądalność miał tylko bijący wszelką konkurencję _**Ojciec Mateusz.**_
Produkcja z Magdaleną Cielecką i Laurą Samojłowicz w rolach głównych przyniosła stacji spore dochody - na reklamach emitowanych w trakcie serialu Polsat zarobił 16 milionów złotych. To całkiem niezły wynik, można się więc spodziewać, że mimo niezbyt dużej sympatii między aktorkami, będą zabiegać o udział w dalszych odcinkach. Szczególnie, że i one dostają za to sporo kasy. (zobacz: Cielecka zarobi 130 tysięcy!)