W wiosennej ramówce Polsat postanowił zaryzykować i połączyć w nową "super-parę prowadzących" Krzysia Ibisza i Agatę Młynarską. W programie On i Ona znane pary i małżeństwa odpowiadały na pytania, mające sprawdzić, jak dobrze się znają. Niestety (a może na szczęście), format nie okazał się przebojem.
Show oglądało średnio zaledwie 1,5 miliona widzów. Widownię stanowiły głównie kobiety i osoby powyżej 60. roku życia. Polsat przegrał prawie ze wszystkimi swoimi konkurentami, okazał się tylko nieco lepszy od TVN. Wpływy reklamowe z emisji programu wyniosły 5 milionów złotych. Nie jest to wynik wybitny, biorąc pod uwagę, że zdejmowany z anteny za słabą oglądalność _**Klub Szalonych Dziewic**_ zarobił ponad 18.
Przypomnijmy, że w programie mogliśmy obejrzeć m.in. Kasię Cichopek i Marcina Hakiela czy Piotra "twoja stara klaszcze u mnie" Rubika z żoną Agatką. Stacja na razie nie podjęła jeszcze decyzji, czy powstanie kolejna seria.