Joanna Koroniewska zastąpiła Kasię Cichopek w najnowszej kampanii reklamowej lalki Barbie. Aktorka została wybrana z powodu swojej metamorfozy. Jako platynowa blondynka nadaje się na twarz lalki, która wyrusza do Paryża, żeby zmienić się w piękność. Zachwyceni nowym wizerunkiem Koroniewskiej przedstawiciele firmy Matel postanowili zrobić z niej ambasadorkę linii zabawek "Barbie w świecie mody".
Moje dzieciństwo i Barbie to była jedność. Zresztą doliczyłam się, że nadal mam 15 lalek Barbie, jednego Kena, dwoje dzieci, samochód i różne tam takie akcesoria – reklamowała Koroniewska podczas nagrania spotu. Kiedy urodziłam córkę, to każdy element jej garderoby jest różowy i każdy skrawek jej pokoju. Więc w te kanony różu już ją wprowadzam. Jestem pewna, że jak moja córka trochę podrośnie, również się w nich zakocha.
Jak myślicie, która się lepiej nadaje do promowania Barbie - Koroniewska czy Cichopek? My postawilibyśmy chyba jednak na Jolę Rutowicz.