Nowy serial Polsatu z Magdaleną Schejbal w roli głównej, Szpilki na Giewoncie, był od początku szykowany i promowany jako hit stacji. Już po emisji pierwszych trzech odcinków produkcji widać wyraźnie, że nadzieje w niej pokładane najprawdopodobniej się spełnią.
Średnie wyniki oglądalności kształtują się na poziomie 2,68 miliona osób, co daje Polsatowi w czwartkowe wieczory pozycję absolutnego lidera pasma - przygody "zesłanej" do Zakopanego bizneswoman wybiera w tym czasie aż co czwarta osoba oglądająca telewizję. Co więcej, to wynik o ponad milion widzów lepszy niż przed rokiem. Serial oglądają głównie kobiety, osoby między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich miast oraz osoby o wykształceniu podstawowym. Widzowie, którzy mają wykształcenie wyższe, stanowią 12% ogółu widowni.
Wychodzi więc na to, że Polacy zdecydowanie bardziej wolą takie "swojskie" fabuły. Schejbal w góralskim stroju sprzedaje się lepiej, niż "wyzwolone" Przybylska i Dereszowska, z którymi Klub Szalonych Dziewic TVN skasował już po jednym sezonie.