Miesiąc temu pokazywaliśmy Wam teledysk Rihanny i Davida Guetty, który niespodziewanie wyciekł do sieci. Początkowo podejrzewano, że wytwórnia piosenkarki zrezygnowała z publikowania klipu, by zająć się promocją innej piosenki. Okazuje się, że utwór Who’s That Chick został wybrany do kampanii reklamowej chipsów, Night and Day.
Firma Doritos zdecydowała się na współpracę z Barbadoską i zatrudniła jednego z najlepszych reżyserów teledysków, Jonasa Akerlunda, który ma na koncie m. in. Paparazzi i Telephone Lady GaGi. Szwed stworzył dwie wersje teledysku do piosenki.
Fani mogą się teraz logować na stronę promocyjną i sami montować swoją własną wersję teledysku. Wystarczy wybrać, które ujęcia mają się znaleźć w danym momencie: te radosne, czy te mroczne.
Obejrzyjcie obie wersje. Którą wolicie? Dla nas radosna Rihanna wygrywa: