Oto informacja dla bardzo bogatych rodziców. Dom mody Gucci zdecydował się rozpocząć produkcję ubranek dla dzieci. W pierwszej kampanii reklamowej kolekcji pojawiły się... bliźniaki Jennifer Lopez, Emme i Max. Kampania reklamowa jest częścią akcji charytatywnej, która działa przy UNICEF-ie.
Byłam bardzo podekscytowana, gdy na imprezie UNICEF-u w 2008 roku poznałam Fridę Giannini, dyrektor kreatywną Gucci - powiedziała Jennifer dziennikarzom. Opowiedziała mi o swojej podróży do Malawi i chęci rozpoczęcia kolekcji dla dzieci. Jestem zaszczycona, że wybrano mnie, bym rozpoczęła tę akcję. Jako matka, jestem dumna, że mogę brać udział w tym programie.
Dom mody przekazał milion dolarów na fundację _**Szkoły dla Afryki**_ oraz 50 tysięcy na organizację charytatywną założoną przez Jen, Maribel, która zapewnia pomoc medyczną kobietom i dzieciom na całym świecie.
Szczytny cel, ale co myślicie o takich kolekcjach dla dzieci? Czy 2-latki w ogóle przejmują się tym, co mają na sobie? A może to po prostu kolejny niepotrzebny wydatek dla rodziców, którzy nie wiedzą, co robić z pieniędzmi?