Maryla Rodowicz, królowa piosenki biesiadnej, nie schodzi z piedestału nieprzerwanie od wielu dziesięcioleci. Na stałe wpisała się w polską rzeczywistość, co pokazują badania konsumenckie. Agencja Young&Rubicam zapytała Polaków o najlepsze polskie marki. Gwiazda zyskała najwięcej głosów w kategorii "marka-autorytet", a w ogólnym zestawieniu zajęła 19. miejsce. Całkiem nieźle. Prześcignęły ją m. in.: WOŚP, Polska, Mieszanka Wedlowska, Ptasie Mleczko, Tymbark i TVN.
Staram się nieustannie podnosić sobie poprzeczkę - powiedziała dziennikarzom Maryla. Rzetelność, dbanie o jakość, inwestowanie w siebie - to wszystko jest konieczne, jeśli chcemy wypracować markę oraz zyskać sympatyków. Ja staram się zawsze być na bieżąco, śledzić trendy w świecie muzyki i nie zostawać w tyle.
O czym innym świadczą niestety jej kostiumy. Przypomnijmy niektóre: