Program spełniający marzenia o karierze modelki cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. W Stanach Zjednoczonych kolejne edycje America's Next Top Model nadal biją rekordy oglądalności. Podobnie w Polsce - pierwsza odsłona Top Model okazała się dla stacji TVN ogromnym sukcesem.
Show śledziło średnio 2,5 miliona widzów, co zapewniło TVN pozycję lidera na rynku. Jak wynika z badan przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement, Top Model pokonał filmy fabularne emitowane w tym czasie na TVP2 i serial Ratownicy puszczany na TVP1. Show oglądały głownie kobiety w wieku od 16 do 49 lat.
Prócz sporej widowni, którą TVN zatrzymał przed telewizorami stacja zarobiła na samych reklamach puszczanych w trakcie programu 25,6 miliona złotych. Możemy być zatem pewni kolejnej edycji programu. Czy naprawdę pomaga on jednak w robieniu międzynarodowej kariery? I czy któraś z uczestniczek wyjdzie na nim chociaż w setnej części tak dobrze, jak TVN? To się dopiero okaże. Myślicie, że Paulina ma szansę?