Po Dodzie i Nataszy Urbańskiej firma produkująca lody Koral zdecydowała się, że w kolejnej kampanii reklamowej reprezentować ją będzie Joanna Krupa. Na produkcję spotu wydano rekordową kwotę. Za miliony złotych powstał najdroższy w Polsce spot reklamowy. Można się zatem spodziewać czegoś więcej niż tylko Doroty Rabczewskiej, która teatralnie wylizuje loda.
Większą część budżetu pochłonęła gaża modelki, która na nagranie reklamy przyjechała z Los Angeles. Prócz wysokich wymagań co do własnych zarobków modelka zażądała także, żeby w produkcji reklamy wzięli udział najlepsi styliści. Garderobę przygotowała jej Jola Czaja, uczesał ją Piotr Wasiński, a jej makijaż został wykonany przez Gosię Urbańską. Zainspirowana filmem Turysta z Angeliną Jolie reklamówka została wyreżyserowany przez Jana Hrywniaka.
Zdecydowałem się zająć reżyserią reklamy, kiedy dowiedziałem się, ze ma w niej wziąć udział Joanna Krupa - powiedział Hrywniak. To jest krótkometrażowy film, w którym główną rolę zaraz po Joannie "grają" przepych i luksus.
Stroje od Louboutin, Hermes i Valentino, które ma na sobie Krupa, warte są ponad 150 tysięcy złotych. Wszystkie stroje zostały uszyte specjalnie pod scenariusz reklamy i dobrane do urody modelki. W ciągu 45 sekund prowadząca pierwszą edycję Top Model przebiera się aż 15 razy. Przygotowania do pojedynczej stylizacji trwały podobno około trzech godzin, w tym samo układanie włosów około dwie godziny.
Doda nie została potraktowana nawet w połowie tak gwiazdorsko.
Zobaczcie filmik zza kulis http://w168.wrzuta.pl/film/2qcETO7WEtZ/!