Polski oddział firmy Reebok długo zastanawiał się, czyje pośladki najskuteczniej przekonają Polki do zakupu modelujących pupę butów Reebok Easy Tone. Ostatecznie wybór padł na Edytę Herbuś.
Dotarliśmy do badań, które pokazują, że Edyta jest lubiana przez kobiety - mówi w rozmowie z Super Expressem Michał Kępiński z Reeboka. Uważają ją za atrakcyjną. Dlatego przyjrzeliśmy się jej figurze. Zwracaliśmy uwagę na pośladki Edyty. I okazało się, że jest zgrabna i pasuje do takiego produktu jak Reebok Easy Tone, który służy do formowania mięśni nóg i pośladków w trakcie chodzenia.
Jak donosi tabloid, za udział w reklamie Edyta otrzyma 300 tysięcy złotych. Nie wspominając o "prestiżu".
Dołączyła do wybitnego grona, bo ambasadorką globalną tej serii jest Eva Mendes - mówi Kępiński.
Jak oceniacie, dobrze wpisuje się to w nową, "artystyczną" drogę zawodową Edyty?