Walka o widzów programów muzycznych trwa. W zeszłym tygodniu, po debiucie _**Bitwy na głosy**_, _**Must be The Music. Tylko muzyka**_ oraz _**X Factora**_, oglądalność wszystkich kształtowała się na mniej więcej takim samym poziomie. Zobacz: Mają niemal taką samą oglądalność!. Po drugiej odsłonie rywalizacji na prowadzenie zdecydowanie wysunęła się propozycja TVN.
Jak wskazują Wirtualne Media, X Factor zgromadził wczoraj przed telewizorami 5 milionów widzów, czyli o 700 tysięcy więcej niż w poprzednią niedzielę. Wzrost zanotował również show Polsatu, który w sobotni wieczór wybrało 3,83 miliona widzów, o 130 tysięcy więcej niż przy pierwszym odcinku. Spadło za to zainteresowanie Bitwą na głosy - oglądało ją o 100 tysięcy widzów mniej.
Rywalizacja zaczyna robić się zacięta. Nic więc dziwnego, że jurorzy ciężko pracują na swoje gaże...