W sobotnie wieczory o uwagę widzów konkurują dwa programy rozrywkowe: polsatowskie _**Must be The Music. Tylko muzy**_ka oraz emitowana w Dwójce Bitwa na głosy. Po trzech tygodniach rywalizacji wiadomo, że wygrywa ją show z kontrowersyjną Korą Jackowską w jury.
Must be The Music ogląda średnio aż 3,77 miliona widzów, co daje mu status lidera pasma w sobotnie wieczory - zarówno wśród widzów z tzw. grupy "4+", jak i widzów z przedziału wiekowego 16-49, co oznacza, że co trzeci Polak oglądający w tym czasie telewizję Polak wybiera właśnie Polsat. Gorsze wyniki notuje Bitwa na głosy, którą wybiera średnio 3,3 miliona widzów. Najsłabiej w zestawieniu wypada nowy serial Jedynki z Martą Żmudą-Trzebiatowską i Mateuszem Damięckim, Chichot Losu, który gromadzi przed telewizorami 2,7 miliona osób.
Wygląda więc na to, że śmiałe dekolty, odsłonięte pupy i pocałunki jurorów nie jest tym, co płacący abonament chcą oglądać w publicznej telewizji. Nie bez znaczenia jest też fakt, że Polsat emituje obecnie odcinki z castingów, gdzie obejrzeć można bardzo szeroki przekrój aspirujących muzyków. I nie bez znaczenia są też opinie jury... Zobacz: Sztaba: "Może czas na program "Zabij mnie muzyką"?"