Rebecca Black to dziewczynka, która jest ostatnio na ustach wszystkich. 13-latka i jej rodzice zapragnęli, by została światową gwiazdą… i chyba jej się udało. Nastolatka zgłosiła się na casting organizowany przez firmę Ark Music Factory i go wygrała. W nagrodę nagrała swój debiutancki singiel i teledysk.
Klip do utworu Friday pojawił się w sieci po raz pierwszy na początku lutego i dopiero niedawno zaczął żyć własnym życiem. Codziennie zalicza kilka milionów wyświetleń. W 1,5 miesiąca obejrzano go już niemal 65 milionów razy. To niemal 3 razy więcej, niż nowy teledysk Lady GaGi, który trafił do sieci dwa tygodnie później. Wideo doczekało się wielu parodii. W czym tkwi fenomen piosenki i klipu? Tekst utworu jest nadzwyczaj infantylny, a teledysk dosłownie opowiada to, o czym śpiewa dziewczynka.
Rebecca jest już ogromną gwiazdą w Ameryce. Gościła w największych programach rozrywkowych. Forbes oszacował, że ze sprzedaży singla w sklepie internetowym oraz samych wyświetleń teledysku w Internecie na konto wytwórni wpłynęło ponad milion dolarów. Nie wiadomo, czy cokolwiek z tego dostała 13-latka.
Zobaczcie, o co tyle szumu: http://w840.wrzuta.pl/film/8XzU9u0qMHP/