Walka między wiosennymi programami poszukującymi muzycznych talentów trwa. W sobotnie wieczory o uwagę widzów rywalizują ze sobą polsatowski _**Must be The Music**_ oraz emitowana w Dwójce _**Bitwa na głosy**_. Jak do tej pory w gusta telewidzów bardziej trafiała ta pierwsza propozycja - zapewne ze względu na bardziej wybuchowe i kontrowersyjne jury.
Okazuje się, że po zakończeniu etapów castingowych Must be The Music nadal jest liderem. Pierwszy półfinałowy odcinek obejrzało na żywo ponad 4 miliony osób. Stanowiło to prawie 25% udział w rynku, co oznacza, że co czwarta osoba, która miała wtedy włączony telewizor, wybrała właśnie propozycję Polsatu. Jest to najlepszy wynik w tzw. "grupie 4+" spośród wszystkich dotychczasowych odcinków show. W najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie widzów w wieku 16-24 Must be The Music oglądało ponad 35% widzów, podczas gdy konkurencyjną Bitwę na głosy... niewiele ponad 16%.
Jak myślicie, czy taka tendencja będzie się utrzymywać? I co najbardziej przyciąga widzów: uczestnicy, jurorzy czy może suczka Kory?