Paulina Papierska, mimo że wygrała pierwszą polską edycję Top model. Zostań modelką, miała znacznie trudniejszy start niż jej konkurentki z programu. Jej płaczliwość, nieustanne tłumaczenie się pochodzeniem z małej miejscowości oraz uciążliwy sposób bycia sprawiły, że mało kto jej kibicował. I faktycznie - zarówno Ola Kuligowska, jak i Ania Piszczałka, radzą sobie w branży znacznie lepiej. Teraz jednak i do niej uśmiechnęło się szczęście.
Jak donosi Forum Gwiazd, Papierska została właśnie twarzą hiszpańskiej marki odzieżowej Custo Barcelona. Jej fankami są w Polsce m.in. Edyta Herbuś i Ania Wiśniewska. Kampania z udziałem Pauliny potrwa do końca kwietnia, a ubrania z kolekcji będzie można kupić w naszym kraju za pośrednictwem sklepów internetowych.
Mamy nadzieję, że niedługo zobaczymy sesję zdjęciową Pauliny promującej katalońską firmę. Jak myślicie, czy to będzie wreszcie ten długo wyczekiwany przełom?