W sobotę Telewizyjna Dwójka i Polsat zakończyły emisję swoich najważniejszych programów rozrywkowych: Bitwy na głosy i Must Be The Music. Tylko muzyka. Nadszedł więc czas na podsumowania.
Jak donoszą Wirtualne Media, w wielkości widowni prowadziła Bitwa na głosy. Ale tylko nieznacznie, bo średnio przez cały sezon program oglądało o 190 tysięcy widzów niż polsatowski show. Średnio co sobotę TVP2 włączało 3,61 miliona *Polaków, Polsat – *3,42 miliona. U szczytu swojej popularności program Dwójki obejrzało 4,07 miliona widzów, Must Be The Music minimalnie mniej – 4,06 miliona.
Polsat prowadził jednak wśród widzów między 16. a 49. rokiem życia – grupie najważniejszej dla reklamodawców. Must Be The Music zarobiło więc o wiele więcej na reklamach - aż 25,6 miliona złotych. Bitwa na głosy, która była przerywana jedynie jednym blokiem reklamowym zarobiła w tym samym czasie 11,24 miliona.
Obie stacje ogłosiły już, że wiosną 2012 roku widzowie zobaczą kolejne edycje programów. Zamierzacie je oglądać? I przede wszystkim - czy do tego czasu będziemy jeszcze pamiętali o uczestnikach tych edycji?