Reklama bielizny Emporio Armani z Davidem Beckhamem należy do jednych z najbardziej udanych kampanii firmy. Zdjęcia nagiego piłkarza ze skarpetką w majtkach przyniosły ogromne zyski. Fani piłki nożnej chcieli wyglądać, jak mąż Posh Spice, zaś panie z przyjemnością podziwiały jego umięśnioną klatę. Sam Beckham również był wyjątkowo zadowolony ze swoich osiągnięć jako model. Pozowanie w skąpym ubraniu tak bardzo przypadło mu do gustu, że postanowił stworzyć własną linię bielizny dla mężczyzn.
Już od czasu współpracy z marką Armani miałem pomysł na kolekcję bielizny dla mężczyzn - powiedział Beckham w wywiadzie dla Woman’s Wear Daily. Nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentuje moje pomysły i końcowy efekt pracy. Chociaż nie jestem pewny, czy moja mama ucieszy się, kiedy po raz kolejny zobaczy na ulicy billboard, na którym jestem w samej bieliźnie.
David zebrał wokół siebie sztab profesjonalistów zajmujących się projektowanie oraz marketingiem. Wraz z Simonem Fullerem, byłym menedżer Spice Girls, zamierzają ruszyć z nową kolekcją jeszcze przed końcem tego roku.
Stwierdziliśmy, że jest ogromne zapotrzebowanie na bieliznę dla mężczyzn. Dla facetów wygląd ma coraz większe znaczenie – mówi piłkarz. Spędziliśmy z Simonem mnóstwo czasu na dobieraniu tkanin i stylu kolekcji. Zależy nam, żeby bielizna była nie tylko seksowna, ale także wygodna. Jestem bardzo zadowolony z tego, co udało nam się stworzyć.
Jeśli majtki od Davida Beckhama będą zapewniały efekt zwiniętej skarpetki, to sukces jest pewny :)