Inwestowanie w nowe seriale okazało się dla szefostwa Polsatu wyjątkowo trafną decyzją. Wystarczy popatrzeć na wyniki oglądalności i finansowe najważniejszych produkcji stacji. Szefostwo już podjęło decyzję o kontynuowaniu produkcji Szpilek na Giewoncie i Hotelu 52.
Każdy z seriali zarobił tej wiosny ponad 19 milionów złotych. Serial Magdaleny Schejbal zarobił o 200 tysięcy złotych więcej, niż Hotel 52. Szpilki na Giewoncie w drugim sezonie gromadziły średnio 2,41 miliona widzów, czyli o 210 tysięcy widzów mniej niż w poprzednim. Pomimo lekkiego spadku oglądalności Polsat wciąż był liderem rynku w tym czasie antenowym.
Trzeci sezon Hotelu 52 gromadził średnio 2,67 miliona widzów. Dla porównania pierwszy oglądało średnio 3,08 miliona. Wpływy reklamowe były jednak tej wiosny o 3 miliony złotych wyższe niż te przed rokiem.
Kolejne serie obu seriali są więc przesądzone i zadebiutują w telewizji już jesienią. Będziecie oglądać? Oglądacie w ogóle polskie seriale?