X Factor to jeden z największych hitów telewizyjnych tej wiosny. I świadczą o tym nie tylko wyniki oglądalności. O tym, jak wysoko TVN ceni ten format przekonali się wszyscy chcący wyemitować spot reklamowy podczas finałowego odcinka show.
30-sekundowy spot tuż przed emisją programu będzie kosztował 87,1 tysięcy złotych. Kolejne dwa bloki reklamowe to koszt rzędu 100,7 tysięcy złotych za spot. Natomiast emisja reklamy w trakcie dwóch ostatnich bloków reklamowych, tuż przed ogłoszeniem zwycięzcy, będzie kosztować aż 122,4 tysięcy! Przypomnijmy, że w zeszłym roku koszty emisji reklam podczas finału Tańca z gwiazdami wahały się między 59,8 a 72,3 tysięcy złotych.
Ceny reklam w ostatnich odcinkach innych programów stacji nie są już tak imponujące. Emisja reklamy podczas finału You Can Dance to koszt od 44,7 do 72,1 tysięcy złotych. Kuba Wojewódzki będzie kosztował reklamodawców do 42,6 tysiąca, Szymon Majewski - do 48,9 tysiąca, a Magda Gessler - do 33,3 tysiąca złotych.