W tym tygodniu TVN wyemitowało 150 odcinek programu Kuba Wojewódzki. Przez pięć lat etatowy juror show-biznesu zapraszał do siebie gwiazdy mniej lub bardziej znane i promował się ich kosztem. W trakcie nadawania programu stacja zarobiła na reklamach aż 151 milionów złotych. Nic dziwnego, że Kuba występuje w niemal każdym kolejnym programie TVN-u.
Zaobserwować można jednak wyraźną tendencję spadkową. Największą widownię przed telewizory przyciągnął pierwszy sezon programu Wojewódzkiego, który w niedzielne wieczory oglądało średnio 3,11 miliony ludzi. Wiosną 2008 roku po zmianie godziny i dnia emisji show ilość fanów Kuby i jego dowcipu zaczęła mocno spadać. Najnowszy sezon talk-show ma najsłabsze wyniki od czasu rozpoczęcia emisji. Obecnie Wojewódzki ma widownię liczącą 1,7 miliona widzów.
Wam też już znudził się jego dowcip i komentarze, które powtarza w kolejnych programach poszukujących świeżych talentów? A może mimo to pozostaje jednak najlepszy w swojej kategorii?