W wiosennej ramówce TVN Style pojawiła się pierwsza polska edycja programu z udziałem Trinny Woodall i Susannah Constantine. Brytyjskie stylistyki odwiedziły cztery polskie miasta i "odmieniły" łącznie ponad 60 osób - głównie kobiet, ale w gronie tym znaleźli się również mężczyźni.
Show okazało się sporym sukcesem, osiągając oglądalność na średnim poziomie około 133 tysięcy widzów. Ta liczba może nie robi wrażenia, ale jak na stację o relatywnie małym zasięgu jest to bardzo dobry rezultat. TVN Style nie tylko znacznie poprawiło liczbę osób wybierających ją w tym paśmie, a także wygrało z konkurencją (Polsat Cafe czy TLC).
Jestem bardzo zadowolona z wyników programu. Pokazał on, że jesteśmy w stanie robić duże produkcje zarezerwowane dotychczas dla dużych stacji - mówi w rozmowie z Wirtualnymi Mediami szefowa stacji, Yvette Żółtowska-Darska. _**Chciałabym wyemitować kolejną edycję "Trinny i Susannah ubierają Polskę".**_
Jak na razie nie wiadomo jednak, kiedy będzie mogło to nastąpić. Mimo że w ostatnim odcinku stylistyki wyraziły chęć ponownego odwiedzenia do Polski, w praktyce może nie być to takie łatwe - Woodall i Constantine realizują również inne projekty (w tym wersje tego formatu w innych krajach), zatem trudno będzie znaleźć odpowiadający wszystkim stronom termin.
Przypomnijmy, co sądzą o Polakach i ich guście: "WSPÓŁCZUJEMY POLKOM! Mężczyźni w Polsce są leniwi!"