Pod koniec kwietnia pisaliśmy, że Angelina Jolie została nową twarzą domu mody Louis Vuitton, za co zgarnęła 10 milionów dolarów. Najnowsza kampania marki miała ruszyć latem tego roku. W sieci pojawia się jej pierwsza zapowiedź. Aktorka bierze udział w kampanii Core Values, która przedstawia legendarne projekty toreb i walizek podróżnych LV.
Zdjęcie Angeliny zostało wykonane w Kambodży przez Annie Leibovitz. Aktorka siedzi w drewnianej łodzi na tle pięknego krajobrazu. Jest bosa, bez makijażu, ma na sobie swoje własne ubrania, a przez ramię ma przewieszoną torbę, której dom mody już nie produkuje.
Ludzie nie są przyzwyczajeni do oglądania Angeliny w takiej sytuacji - powiedział dziennikarzom Pietro Beccari, wiceszef marki. To zdjęcie jest bardzo prawdziwe. To ogromnie ważne, by przekazywać wartości poprzez osobiste przeżycia.
Przypomnijmy, że Angelina po raz pierwszy zawitała w Kambodży w 2000 roku podczas prac nad filmem Lara Croft: Tomb Raider. Gwiazda regularnie angażuje się w akcje charytatywne na rzecz kraju. Tam też adoptowała swoje pierwsze dziecko, syna Maddoxa.
Kampania z Angeliną ma być obecna w mediach przez kolejne 1,5 roku. Oprócz Jolie w kampanii Core Values od 2007 roku udział wzięli Michaił Gorbaczow, Keith Richaids, Catherine Deneuve, Bono, Sean Connery, Francis Ford oraz Sofia Coppola i Steffi Graf oraz Andre Agassi.