TVN chyba będzie musiało przemyśleć swoją strategię eksploatowania Kuby Wojewódzkiego, gdyż dziesiąty sezon jego programu miał mniej widzów niż rok temu. Grupa osób, które śledzą show etatowego jurora systematycznie maleje. Ósma edycja gromadziła przed telewizorami średnio 1,78 miliona widzów, dziewiąta odsłona 1,8 miliona, zaś ostatnia seria programu 1,75 miliona osób. Dla porównania największą oglądalność miał odcinek z uczestnikami X Factor, który osiągnął widownię na poziomie 2,14 miliona.
Talk show Wojewódzkiego nadal zapewnia jednak TVN pozycję lidera na rynku. Na drugim miejscu uplasowało się TVP 2, które w tym czasie emitowało Magazyn Expressu Reporterów zaś trzeci w kolejności okazał się puszczany przez Polsat serial CSI: Kryminalne Zagadki Miami. Reklamy emitowane podczas zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 15,4 milionów złotych. Rok temu Wojewódzki zarobił dla stacji o milion złotych mniej.
Wydaje się, że program Kuby i tak jest już tylko dodatkiem do jego pracy jako jurora. Myślicie, że jego oglądalność będzie nadal maleć?