_**M jak miłość**_ od lat jest najchętniej oglądalną produkcją Telewizji Polskiej. Serial emitowany 2001 roku, cieszy się ogromną popularnością i niezmiennie przyciąga przed telewizory miliony widzów. Nawet mimo zanotowanych w tym sezonie strat, nadal pozostaje absolutnym hitem.
Od września 2010 roku do połowy czerwca 2011 M jak miłość oglądało średnio 7,5 miliona widzów. To o 800 tysięcy mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Nawiększym zainteresowaniem cieszył się odcinek z 18 stycznia, który zgromadził przed telewizjorami aż 8,41 miliona osób. Uśredniając, dało to Dwójce 45% udziałów w rynku, czyniąc ją niedoścignionym liderem pasma. Oznacza to, że o tej niemal co drugi telewidz wybrał właśnie "przygody" rodziny Mostowiaków.
Wyniki finansowe również są bardzo zachęcające. Wpływy z reklam wyniosły bowiem aż 143 miliony złotych (to o 16 milionów więcej, niż w poprzednim sezonie). Dla porównania, _**X Factor**_ emitowany również w tzw. prime time (najbardziej atrakcyjnym dla reklamodawców i najbardziej dochodowym dla stacji, ze względu na wysokie wyniki oglądalności), zrobił "tylko" niecałe 59 milionów złotych. Co prawda show TVN emitowane było dwa razy krócej, jednak nie zbliżyło się nawet do połowy kwoty, którą zarobiło M jak miłość.
Rozumiecie fenomen tego serialu? Czy Cichopek i Mroczki rzeczywiście są tak wielkim wabikiem na widza?