Tatiana Okupnik liczyła chyba na trochę większy sukces. W swoją solową płytę nagraną w Wielkiej Brytanii włożyła sporo serca i pracy. Pracowała nad nim z Timem Huttonem, twórcą hitów Amy Winehouse. Jednak Tatianie daleko do jej sukcesu. Na dodatek, jak sama wyznała w wywiadzie, w teledysk promujący płytę zainwestowała 350 tys zł z własnych oszczędności. Szanase, że te pieniądze kiedyś się zwrócą, maleją z dnia na dzień.
Chociaż teledysk Okupnik kosztował trzy razy tyle co klip Dody do _**Bad Girls**_, była wokalistka Blue Cafe przegrywa z Rabczewską na całej linii. Nawet album jej byłego zespołu zatytułowany DADA uzyskał już status złotej płyty. Na otarcie łez Tatianie pozostaje sympatia brytyjskich gejów, którą tak chwaliła się w programie Kuby Wojewódzkiego.
Przypomnijmy ten klip: Teledysk Okupnik kosztował 3 razy więcej, niż Dody! (ZOBACZ!)