W styczniu dziwiliśmy się, że redaktorzy amerykańskiej edycji Vanity Fair zdecydowali się umieścić na okładce magazynu twarz Justina Biebera. Miesięcznik, uważany za jeden z lepszych w Stanach Zjednoczonych, sięgnął po nastoletniego piosenkarza najpewniej po to, by sprzedaż numeru była jeszcze większa. Efekt był jednak zupełnie odwrotny.
Jak donoszą amerykańskie media, gazeta z Bieberem na okładce jest najgorzej sprzedającym się numerem od 12 lat. Jest również trzecim najgorzej sprzedającym się numerem w historii magazynu. Najgorzej sprzedającym się wydaniem jest to z lipca 1999 roku, kiedy na okładkę trafił Will Smith. Miejsce drugie zajmuje Harrison Ford, którego twarz promowała numer w lipcu 1994 roku.
Okazuje się, że Bieber z reguły nie przyciąga czytelników. Numer Teen Vogue z października 2010 roku rozszedł się w o wiele niższym nakładzie niż średnia. Podobnie poświęcony mu numer magazynu People z kwietnia 2010.
Cóż, najwyraźniej fankom Justina wystarczy Internet.