Wszyscy wolelibyśmy chyba, żeby polskie gwiazdy muzyki walczyły na jakość piosenek, a nie przebijanie się w cenach teledysków. W dodatku niezbyt udanych. Swego czasu Doda chwaliła się, że jej klip do Bad Girls kosztował 100 tysięcy złotych. Do tej rywalizacji włączyła się Tatiana Okupnik, która chwaliła się, że budżet jej wideo do Spider's Web wyniósł 350 tysięcy. Tym razem dowiadujemy się, że Feel wyda 300 tysięcy na swój nowy teledysk.
Jak donosi Fakt, klip do singla Cały ten świat, który jest zapowiedzią nowej płyty zespołu, zostanie nakręcony w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi i Wiśle. Na produkcję poświęcono aż 8 dni zdjęciowych, co jest rzadkością. Produkcją zajmie się córka Grażyny Szapołowskiej...
Szkoda, że budżety teledysków rzadko idą w parze z ich jakością. A przecież dobry pomysł i oryginalność nic nie kosztuje. Niestety, w polskim show-biznesie najtrudniej jest właśnie o to.
Poniżej kilka zdjęć z planu teledysku Feela. Myślicie, że będzie udany?