Już pod koniec maja pisaliśmy, że David Beckham planuje stworzenie swojej własnej kolekcji bielizny. Piłkarz zrezygnował ze współpracy z Emporio Armani, ale sukces, jakim okazały się firmowane jego twarzą majtki, zachęcił go do zaprojektowania czegoś swojego. Właśnie poinformowano, że bielizna Beckhama trafi w lutym do ponad 1800 sklepów H&M w 50 krajach świata.
Przez ostatni rok wraz z moimi współpracownikami pracowałem nad kolekcją bielizny. Jestem dumny z tego, co stworzyliśmy - mówi David. Ostatnim krokiem było znalezienie sieci sklepów, która ma wizję i możliwość, by sprzedawać ją globalnie. H&M to idealny partner do współpracy.
Współpraca z H&M jest ważnym krokiem w ewolucji Davida od bohatera sportowego do gwiazdy i ikony – cieszy się jego partner w biznesie, Simon Fuller. Entuzjazm i wsparcie H&M dla tego projektu połączone z ich globalnym zasięgiem pomoże umocnić wizerunek Davida na całym świecie.
Dość zabawnie brzmią te wszystkie wielkie słowa wypowiadane w kontekście promocji majtek :) Już widzimy, jak David siedział i je "projektował"...