W ramach projektu Poland Why Not? pojawił się kolejny teledysk do utworu, który ma promować Polskę, jako kraj nowoczesny i nadążający za światowymi trendami. Po klipie Patrycji Kazadi do utworu Go Crazy przyszła kolej na wideo Nataszy Urbańskiej, kolejne po jej niefortunnym występie w Los Angeles (zobacz: Dla tych którzy nie widzieli: EROTYCZNY TANIEC URBAŃSKIEJ!).
Za wideo do piosenki All the wrong places również odpowiadał Davd Palmer, który współpracuje z hollywoodzkimi gwiazdami. Scenariusz klipu nie jest porywający – piosenkarka wije się na jachcie, na plaży a potem - a jakże - w nocnym klubie.
Tym razem choreografia Urbańskiej nie przypomina aż tak bardzo tańca na rurze, ale za to jej przerysowane minki mogą drażnić.
Dodatkowo teledysk trochę za bardzo przypominają reklamę kostiumów kąpielowych marki Esotiq, która jest sponsorem akcji. W przypadku wideo Kazadi logo było widoczne na telebimie w klubie i nie rzucało się aż tak w oczy.
Jak oceniacie tę kolejną próbę autopromocji?
Zobacz: http://w597.wrzuta.pl/film/5rWeZq0ha9V/ target=_blank>Natasza Urbańska "All the wrong places"