Victoria Beckham, podobnie jak Tom Cruise i Katie Holmes, postanowiła od najmłodszych lat zafundować swojej córce pranie mózgu. Zamiast przykazań scjentologii mała Harper poznaje w pierwszych miesiącach życia zasady świata mody. Posh Spice postanowiła nie rozstawać się z córeczką i jednocześnie nie rezygnować z ulubionych zajęć. Dlatego zabiera ze sobą maleństwo na zakupy, rozmowy w sprawie dystrybucji jej kolekcji i pokazy mody.
Victoria jest przekonana, że jej córeczka ma już wyrobiony gust i doskonale rozpoznaje luksusowe marki. W wieku dwóch miesięcy ma już nawet ulubioną firmę, a jest nią Prada.
Harper czuje się w butiku Prady jak w domu! Wybrałyśmy się wczoraj do ich salonu i miałam wrażenie, jakby mówiła: "Mamusiu jestem w domu!" - cieszyła się świeżo upieczona mama w rozmowie z amerykańskimi mediami. Ona ma taki doskonały gust w tak młodym wieku.
Zamiłowanie Posh Spice do mody zaczyna przeradzać się w obsesję. Oby jej omamy, że dwumiesięczne dziecko kocha Pradę, nie doprowadziły do poważnych problemów psychicznych u Harper.