Wygląda na to, że szefowie Dwójki dobrze wiedzieli, co robią, zapraszając Nergala do jury _**The Voice of Poland.**_ Nic dziwnego również, że stoją za nim murem i bronią go przed ostatnimi atakami. To najwyraźniej on zapewnia programowi stale rosnącą oglądalność.
Według danych telemetrycznych, które przedstawiają Wirtualne Media, pierwszy odcinek programu wyemitowany 3 września obejrzało jedynie 1,8 miliona widzów. Ostatni, który został wyemitowany w minioną sobotę, już po wybuchu w mediach afery z Nergalem - już 2,5 miliona.
The Voice of Poland nadal jednak przegrywa z innymi stacjami. TVN oferuje w tym samym czasie Mam Talent, który gromadzi widownię na poziomie 3 milionów osób. TVP1 emituje natomiast filmy fabularne, które osiągają średnią oglądalność na poziomie 2,52 miliona.
Jak myślicie, czy The Voice of Poland jest w stanie je dogonić? Biorąc pod uwagę, jak szybko rośnie widownia programu, nie byłoby to dużym zaskoczeniem. Jeszcze tylko kilka przedwyborczych ataków na jurora i wszystko jest możliwe.