Szefostwo TVP z pewnością nie jest zadowolone z takiego obrotu sprawy. Joanna Brodzik, która miała przyciągać widzów przed ekrany, traci popularność, a co za tym idzie - odbiorców. Trzecią serię serialu z nią w roli głównej, Życie nad rozlewiskiem, ogląda coraz mniej Polaków.
Pierwsze cztery odcinki serii oglądało średnio 3,56 miliona widzów, co dało jej niemal 22% udział w rynku. To wielki spadek w stosunku do popularności, jaką serial miał na początku. W grupie widzów w wieku 16-49 lat, najważniejszej dla reklamodawców, Brodzik przegrywa z Must Be The Music i Tańcem z gwiazdami.
Serial z aktorką w roli głównej notuje tendencję spadkową od kilku lat. Pierwsza seria produkcji, Dom nad rozlewiskiem, gromadziła przed odbiornikami aż 4,7 miliona widzów. Druga, Miłość nad rozlewiskiem, 3,9 miliona. Pytanie, coraz gorsze wyniki nie oznaczają powolnego żegnania się Brodzik z TVP. Myślicie, że kolejny sezon będzie miał znowu o milion widzów mniej? To kwestia znużenia oglądających?