W niedzielę zakończyła się druga edycja _**Must Be The Music. Tylko muzyka**_ - formatu, który w Wielkiej Brytanii nie odniósł wielkiego sukcesu, w Polsce jednak okazał się hitem. Zarówno pierwsza, jak i druga edycja przyniosły Polsatowi dobre wyniki oglądalności i pokaźne zyski z reklam.
Show przegrało co prawda z _**Tańcem z gwiazdami**_ - w niedzielne wieczory to TVN był stacją pierwszego wyboru, Must Be The Music uplasowało się na miejscu drugim - jednak oglądalność ukształtowała się na średnim poziomie 3,3 milionów widzów. Wpływy z reklam emitowanych w przerwach programu wyniosły 39,2 miliony złotych, co oznacza, że w porównaniu do pierwszej serii wzrosły aż o 13,5 miliona. Ciężko stwierdzić, kto zapracował na to najbardziej: jurorzy z ekscentryczną Korą na czele czy ciekawi muzycy, którzy rzadko pojawiają się w innych programach tego typu.
Polsat zamierza kuć żelazo póki gorące - wiadomo już, że powstanie trzecia edycja. Precastingi ruszają już w przyszłym tygodniu.
Które talent show trafił do Was najbardziej tej jesieni? Czy w telewizjach jest naprawdę miejsce na emisję aż tylu podobnych programów jednocześnie?