Alicja Bachleda-Curuś od ponad roku jest twarzą marki Pantene. Pojawiała się w licznych reklamach telewizyjnych i prasowych, a także na billbordach. W obu edycjach _**Top Model**_ uczestniczki występowały w spotach stylizowanych na te z udziałem aktorki. Wydawać więc mogłoby się, że firma jest zadowolona ze współpracy z nią. Jak się jednak okazuje, niekoniecznie.
Pantene szykuje się bowiem do castingu na nową "ambasadorkę" ich produktów. Ponoć kampania z Alicją nie przyniosła spodziewanego wzrostu sprzedaży. Kontrakt z gwiazdą kończy się w grudniu i, jak dowiedział się Fakt, nie zostanie przedłużony.
Producent szamponów do włosów, które reklamowała Ala, już planuje castingi na nową twarz swoich produktów - opisuje tabloid. Firma miała nadzieję, że dzięki wykorzystaniu wizerunku Bachledy sprzedaż ich artykułów znacznie wzrośnie. Niestety te prognozy się nie sprawdziły, a szefostwo kosmetycznego koncernu postanowiło nie przedłużać umowy z aktorką,
Przypomnijmy kilka plakatów z udziałem Ali. Zachęciły Was do zakupów?