Znane marki i projektanci starają się, aby ich kolekcje, perfumy czy biżuteria były reklamowane przez znane modelki i gwiazdy. Wybór twarzy kampanii jest bardzo istotny, gdyż może zapewnić produktowi spektakularny sukces lub klapę, jak to było w przypadku Cristiano Ronaldo promującego dżinsy Emporio Armani.
W tym roku firma, która zasłynęła z plakatów z Davidem Beckhamem ze skarpetką w majtkach, nie popełniła błędu. Do swojej kapmanii reklamowej zatrudniła Rihannę i - jak pokazały badania rynku - była to bardzo intratna decyzja. Wideo oraz sesja zdjęciowa z Barbadoską została wybrana przez agencję Ad Age Najseksowniejszą Kampanią 2011 roku.
Rihanna nigdy nie wyglądała tak ponętnie. Kampania z jej udziałem była zdecydowanie najseksowniejsza. Piosenkarka ma boskie ciało, a zdjęcia wyszły wspaniale - czytamy na stronie agencji zajmującej się badaniem rynku.
Na drugim miejscu uplasowała się Miranda Kerr, która tuż po urodzeniu pierwszego dziecka pozowała do zdjęć dla Victoria’s Secret. Na trzeciej pozycji znalazła się weteranka modelingu Kate Moss, która była twarzą marki Liu Jo. Oprócz Rihanny w rankingu znalazły się same modelki. Tym bardziej należy docenić osiągnięcie piosenkarki.
- Rihanna (Emporio Armani Underwear)
- Miranda Kerr (Victoria's Secret)
- Kate Moss (Liu Jo)
- Gisele Bundchen (Hope)
- Irina Shayk (Luli Fama)
- Heidi Klum (Project Runway)
- Pamela Anderson (Secrets In Lace)
- Lily Aldridge (Victoria's Secret)
- Bar Refaeli (Passionata)
- Kate Upton (Jenna Leigh Lingerie)