Po raz kolejny okazuje się, że nie wszyscy twórcy ramówek oraz producenci show nadążają za zmieniającym się gustem widowni. Wyniki oglądalności z weekendu, podczas którego odbyły się premiery aż trzech talent show, wskazują, że widzowie mają już powoli dość wydumanych komentarzy jury i egzaltowanych gwiazd. Według portalu WirtualneMedia najpopularniejszym widowiskiem okazała się trzecia edycja Must be the music, zaś najmniej osób włączyło TVP2, aby zobaczyć Bitwę na głosy 2.
Muzyczny show z Korą, Zapendowską, Łozem i Sztabą wybrało 3,82 milionów widzów (21,89 procent udziału rynku), a tym samym zajęło jedenastą pozycję wśród najchętniej oglądanych programów weekendu. Pomimo takich nazwisk jak Górniak, Bohosiewicz, Zamachowski i Kukulska Bitwa na głosy nie znalazła się w top 20. Miała tylko 2,58 miliona widzów.
To, że widzowie wolą oglądać młodych utalentowanych uczestników show, a nie popisy promujących się gwiazd, pokazuje także popularność zupełnie nowej propozycji, jaką jest Tylko taniec. Got to dance (3,36 miliony widzów). Nowe show Polsatu wypadło lepiej niż pokazany na kanale TVN X Factor (w tym sezonie już tylko 3 miliony widzów).