Polska telewizja potrafi zaskakiwać - tego z pewnością nie można jej odmówić. Kiedy wszyscy sądziliśmy już, że jesteśmy gotowi wszystko i nic więcej nas nie zaskoczy, pojawiły się Pamiętniki z wakacji, kawał Krzysztofa Ibisza i "mięsny jeż".
"Mięsny jeż (ty go zjesz)" wypromował dwie nowego gwiazdy Internetu - Henia i Beatkę. Nie wiemy, kim są naprawdę bohaterowie polsatowskiego pseudo-dokumentu. Być może to jest jakaś wskazówka. W sieci pojawiło się właśnie ich wspólne zdjęcie zrobione pod banerem... "Polskiego mięsa". Jak czytamy, jest to "związek branżowy zrzeszający największe podmioty branży mięsnej w Polsce".
O co tu chodzi? Czy "mięsny jeż" miał być jakimś "viralem" branży mięsnej? Jeżeli tak, to chyba nie zachęcił do konsumpcji. Przynajmniej nas.
Zobaczcie jeszcze raz słynne wideo. W sieci krążą już oczywiście dziesiątki remiksów. Poniżej dwa "najlepsze". (Uwaga - nie włączajcie ich nawet, jeżeli nie jesteście "fanami serii". Naprawdę odmóżdżają.)