Wygląda na to, że Polakom nie do końca odpowiadają nadmuchane do granic emocje w X Factor. To nic zaskakującego. Program okazał się klapą również w Stanach Zjednoczonych, gdzie obecnie trwają przygotowania do jego całkowitego odświeżenia. Czy producenci przygotowali tym razem dla polskich widzów za dużo wrażeń?
Jak donoszą WirtualneMedia, po wyemitowaniu wszystkich dotychczasowych odcinków programów rozrywkowych, na prowadzenie wyraźnie wysunął się Must Be The Music. Tylko muzyka. Sześć nadanych już odcinków oglądało średnio 3,81 miliona widzów. Emitowany w tym samym czasie antenowym X Factor w ciągu siedmiu tygodni przyciągał średnio 3,5 miliona Polaków.
X Factor i Must Be The Music idą za to łeb w łeb jeśli chodzi o wpływy reklamowe. Każdy z odcinków TVN-owskiego show przynosi stacji zyski na poziomie 4,1 miliona złotych, Must Be The Music – 4 milionów złotych.
Oglądacie któryś z nich?