To dobra wiadomość dla odchudzonej Magdy Gessler. I jeszcze lepsza dla producentów jej programu. Dieta i wywlekanie rodzinnych brudów podczas Kuchennych rewolucji bardzo się opłaciło. Według domu mediowego Pan Media Western restauratorka jest obecnie "najbardziej atrakcyjną reklamowo celebrytką". Do tej pory pierwsze miejsce zajmował Robert Janowski, którego nadawany pięć razy w tygodniu program nadal gromadzi przed telewizorami tłumy. Głośny i mało estetyczny rozwód zaszkodził mu, ale jak się okazuje, wcale nie tak bardzo. Stracił wprawdzie mnóstwo widzów, ale nie reklamodawców.
W pierwszym kwartale tego roku show Janowskiego przyniósl TVP1 ponad 45 milionów przychodu. Program Gessler zarobił dla TVN prawie o 1,4 miliona więcej. Kuchenne rewolucje to format skierowany do węższej grupy odbiorców, w końcu nie każdego interesuje gotowanie. Mimo to właśnie metamorfozy zajazdów oraz restauracji mogą pochwalić się już ponad tysiącem spotów. Jak informuje jednak Gazeta Wyborcza za tym sukcesem stoją także powtórki poprzednich sezonów programu Gessler, które przynoszą aż 65 procent przychodów reklamowych.
Jak myślicie, czy w kolejnych odcinkach będzie w związku z tym jeszcze więcej przeklinania, łez i rodzinnych kłótni?