Firma telekomunikacyjna, której twarzą od ponad dwóch lat jest Tomasz Kot, zdecydowała się przedłużyć umowę z aktorem. Spoty reklamowe, w których Kot wciela się w Kaszpirowskiego, DJ-a w klubie czy bębniarza orkiestry wojskowej podobały się widzom i internautom. Netia jest tak zadowolona ze współpracy z Kotem, że zdecydowała się zapłacić mu pół miliona złotych za kolejny rok reklam.
Współpraca układa się świetnie - mówi w rozmowie z Faktem znajomy aktora. Tomek jest zadowolony, dlatego przez kolejny rok też będzie twarzą tej firmy.
Cóż, pozazdrościć, choć Kuba Wojewódzki wyśmieje pewnie publicznie tę kwotę, żeby podkreślić, że jest bogatszy.
Przypomnijmy: Wojewódzki wyśmiewa 15 000 zł za odcinek Hołowni!
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.