Okazuje się, że ciąża w show biznesie naprawdę się opłaca. Nie zapewnia jedynie zainteresowania mediów. Można na niej sporo zarobić. Niedawno pisaliśmy o tym, że Beyonce i Jay-Z zarejestrowali imię swojej córki jako znak towarowy. Wydaje się jednak, że para jedynie zabezpieczyła się na wypadek, gdyby inne firmy chciały na niej zarobić.
Wszystko wskazuje na to, że inną drogą wybierze Jessica Simpson. Jak wyliczyła telewizja Fox News, gwiazda może zarobić nawet 14 milionów dolarów na narodzinach córki Maxwell Drew w rok po jej narodzeniu.
Simpson posiada firmę, której roczne wpływy wynoszą między miliard dolarów. Wkrótce w sklepach mają się pojawić produkty dla dzieci sygnowane jej nazwiskiem. Mogłaby na tym zarobić około 5 milionów dolarów rocznie.
Za jedną wiadomość na Twitterze, w której poleci produkty innej firmy mogłaby dostać nawet 5 tysięcy dolarów. Łącznie bez problemu uzbierałaby milion dolarów w rok. 5 milionów dolarów zapewniłby jej kontrakt na reality show a kolejne 3 miliony – umowa z firmą, której zawdzięczałaby utratę wagi.