**_
_**
Bitwa na głosy konkurowała w wiosennej ramówce a o widzów z X Factorem i Must Be The Music. Format, w którym gwiazdy poszukują wokalistów w swoich rodzinnych miastach, początkowo spodobał się Polakom - pierwszą edycję oglądało ponad 3,5 miliona osób. Drugą odsłonę show, którą w ostatnią sobotę wygrał Kamil Bednarek, śledziło już jednak o milion widzów mniej.
Różnice widać również we wpływach z reklam - w zeszłym roku Dwójka zarobiła ponad 11 milionów złotych, w tym - "zaledwie" 6 milionów. Zwycięski zespół wygrał 100 tysięcy złotych na cele charytatywne.
Jak na razie nie wiadomo, czy TVP zdecyduje się na kolejną edycję Bitwy na głosy. W jesiennej ramówce spodziewany jest powrót The Voice of Poland.
Ile jeszcze sezonów trzeba, żeby Polakom znudziły się programy talent show? Bylibyście w stanie wymienić teraz wszystkich finalistów poprzednich edycji wszystkich show, które oglądaliście?