Marek Kondrat od lat pozostaje w ścisłej czołówce najwyżej wycenianych gwiazd. Związany z bankiem ING aktor otrzymuje milion złotych za kampanię reklamową. Jednak, jak donosi Fakt, zyskał właśnie konkurentkę w osobie Edyty Górniak, którą reklamodawcy cenią równie wysoko.
Według informacji tabloidu, piosenkarka za reklamę kosmetyków Soraya zgarnęła identyczną stawkę co Kondrat, czyli okrągły milion złotych...
Na trzecim miejscu znalazła się niespodziewanie Marta Żmuda-Trzebiatowska, która niedawno wygryzła Alicję Bachledę Curuś z kampanii reklamowej Pantene. Nowa "ambasadorka" marki wynegocjowała 750 tysięcy za dwuletni kontrakt. Czwartą najcenniejszą twarzą reklamy okazał się Borys Szyc, któremu Cyfra Plus zapłaciła 600 tysięcy złotych.
Kolejne miejsca zajmują: Magda Gessler z wynikiem 550 tysięcy za reklamę suplementu na trawienie, Tomasz Kot z półmilionową stawką za reklamę Netii oraz Monika Brodka, która tyle samo otrzymała za reklamę kosmetyków AA. Zaskoczeniem może być niska pozycja Małgorzaty Sochy, która za reklamę dezodorantu otrzymała "zaledwie" 450 tysięcy, niewiele więcej niż Katarzyna Zielińska za reklamę lodów Koral.
Myślicie, że te twarze są warte takich pieniędzy? Naprawdę zachęcają Was do zakupów?