W wiosennej ramówce Polsat walczył o widzów dwoma programami rozrywkowymi: trzecią edycją Must Be The Music oraz "odpowiedzią" na You Can Dance, czyli polską wersją brytyjskiego formatu Got to Dance. Po zakończeniu ich emisji przyszedł czas na podsumowanie, które okazuje się słodko-gorzkie.
Jak donoszą WirtualneMedia, muzyczne show, względem poprzedniej edycji, zyskało nieco widzów - drugą odsłonę Must Be The Music oglądało średnio 3,32 miliona osób, trzecią - już 3,49 miliona. Wpływy z reklam wyniosły 45 milionów złotych. W czasie emisji Polsat przegrywał jedynie z Jedynką, która w tym czasie nadawała hitowe Ranczo.
Mniejszym sukcesem okazał się Got To Dance - w piątkowe wieczory show oglądało średnio 2,6 miliona widzów, a wpływy z reklam wyniosły 26,5 miliona złotych. Najwyraźniej więc "królowa aborcji" Krystyna Mazurówna w jury nie zapewniła tak dużego zainteresowania, jak przewidywano.
Znane są już dalsze losy obydwu formatów - jesienią w Polsacie zobaczymy czwartą edycję Must Be The Music oraz drugą Got To Dance.
Będziecie to oglądać?