W najnowszej kampanii kostiumów kąpielowych H&M pojawiła się jedna z najlepiej opłacanych modelek świata - Isabeli Fontana. Ubrana jedynie w skąpie bikini Brazylijka prezentuje swoje doskonałe, opalone na ciemny brąz ciało. Przekaz plakatów znanej sieciówki nie spodobał się organizacjom zajmującym się problemem raka skóry. Pod naciskiem protestów firma wystosowała oficjalne oświadczenie, w którym zapewnia, że modelka jest "naturalnie opalona", a zdjęcia nie były retuszowane. Wierzycie?
Niemiecki artysta nie uwierzył w te deklaracje i postanowił wyśmiać "naturalne" zdjęcia Fontany. W Hamburgu na ogromnych bilbordach z fotografiami Izabeli dokleił... paski narzędzi z Photoshopa. Teraz kampania prezentuje się znacznie wiarygodniej – jako reklama możliwości programu komputerowego :)
Dobry pomysł na walkę z retuszowanymi zdjęciami?